COWI blir ny gullpartner i Nettverksfamilien – Sola

COWI blir ny gullpartner i Nettverksfamilien

Selv om håndballsesongen nå går mot slutten, jobbes det allerede med sesongplanlegging og innsalg til ny sesong 2021/2022.

I dag har vi gleden av å kunne ønske COWI velkommen som ny gullpartner i Nettverksfamilien, og vi gleder oss til å få dem med på laget fra neste sesong.

COWI er et av Norges ledende rådgivende ingeniørselskap innen rådgivning og prosjektering av komplekse funksjonsbygg, effektive transportløsninger, energi og bærekraftig byutvikling. Basert på deres verdensledende kompetanse innenfor teknikk, miljø og samfunnsplanlegging, løser de utfordringer gjennom sin unike 360°-tilnærming. Slik skaper COWI økt verdi for samfunnet, enkeltmenneskene og deres oppdragsgivere – og bidrar til å utvikle bærekraftige og helhetlige løsninger som bringer samfunnet fremover.

Svein Ove Svendsen fra COWI ser frem til å bli en del av samarbeidsnettverket i Sola HK.

Vi ser frem til å bli en del av sponsornettverket i Sola HK, som vi har hørt mye bra om. Det skjer mye positivt i regionen, og i den sammenhengen ser vi det som et viktig grep å ta del i et velfungerende sponsornettverk som Sola HK har.

Siri Forgaard er glad for å kunne ønske Svein Ove og COWI velkommen i Nettverksfamilien.

Siri Forgaard, salgs og markedssjef i klubben gleder seg stort over at COWI ønsker å bli en del av Nettverksfamilien.

Vi ser frem til å bli bedre kjent med COWI, og det er ekstra gøy å høre at de har fått gode tilbakemeldinger på nettverket her i klubben. COWI blir også en svært synlig partner, da de også går inn som draktsponsor.

Nå er drakten utsolgt for neste sesong, og vi gleder oss skikkelig til å dele flere gode håndballøyeblikk sammen med COWI og resten av Nettverksfamilien.