Camilla og Kristina klar for VM på hjemmebane – Sola

Camilla og Kristina klar for VM på hjemmebane

Denne uken starter endelig VM i håndball – et arrangement som for mange nordmenn er en viktig del av adventstiden. I år er det ekstra stas at VM innledes med gruppespill i Stavanger, og to av våre spillere er klare for å gi alt med flagget på brystet.

Mesterskapet kastes i gang onsdag 29. november, og varer helt til 17. desember. Som nevnt vil Norges gruppespill kamper spilles i Stavanger og DNB Arena, hovedrunden og to kvartfinaler er lagt til Trondhjem og resten av mesterskapet spilles i Danmark.

Hele VM troppen kan du se her!
Og visste du; Sola er det laget fra den norske REMA 1000 ligaen som har flest spillere med i årets tropp!

All informasjon om mesterskapet, inkludert billettsalg, kampprogram og resultater finner du på aimtoexcite.com. Det er fortsatt muligheter for å sikre seg billett til kampene i DNB Arena, og vi håper mange tar turen for å heie Norge frem mot seier, og ikke minst på Camilla og Kristina!

Norges innledende kamper i Stavanger spilles som følger:
29.11 kl. 20.30 Norge – Grønland
01.12 kl. 20.30 Østerrike – Norge
03.12 kl. 20.30 Norge – Sør-Korea

Er du forhindret fra å se kampen live kan du se alle Norges kamper fra VM på TV3 og Viaplay.
Alle kampene i mesterskapet sendes på Viaplay.

Vi ønsker Camilla, Kristina og resten av Håndballjentene masse lykke til med VM, og gleder oss til å heie dere frem mot nye medaljer!