Camilla Herrem forlenger med Sola HK. – Sola

Camilla Herrem forlenger med Sola HK.

Vi har i dag gleden av å melde at vår #77, Camilla Herrem har signert for 2 nye sesonger i Sola HK. Klubben er veldig fornøyd med å få en viktig brikke i laget på plass for videre satsing de neste årene.

I 2017 vendte Camilla hjem til Sola etter 11 år i Byåsen og utlandet, hvor hun spilte for HCM Baia Mare, Team Tvis Holstebro og Vardar. Savnet etter familie var en stor grunn for at Camilla valgte å komme hjem til Sola – og har også blitt vektlagt i prosessen når hun nå skulle bestemme seg for veien videre.

I tillegg til nye sesonger i Soladrakten er landslaget viktig for Camilla, og hun har fortsatt et mål å være med å bidra med flagget på brystet i lang tid fremover. Under VM i desember 2019 ble hun med på All Star laget, og like etter fikk hun en plass som venstrekant på Handball-Planets kåring av årets lag.

Camilla sier selv at det er godt når beslutningen er tatt, og man nå vet hvor man skal spille de neste sesongene.

Jeg gleder meg skikkelig til å spille for Sola i de neste sesongene, klubben bygger et spennende lag for neste sesong, og jeg ser frem til å se hvor langt vi kan nå sammen. I tillegg gleder jeg meg til å ha Steffen som trener.

Camilla er klar for ny sesong i REMA 1000 ligaen for Sola. Foto: Siri Forgaard