Camilla forlenger med Sola – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Camilla forlenger med Sola

Sola Håndballklubb har i dag gleden av å meddele at vår #77 Camilla Herrem har forlenget sin kontrakt i klubben ut 24/25 sesongen.

Det betyr at en av landets største håndballprofiler blir å finne i Åsenhallen og REMA 1000 ligaen også i årene fremover.
Camilla er en viktig bidragsyter både på og utenfor banen, og det at hun signerer ny og forlenget kontrakt gir oss en viktig kontinuitet på elitelaget og i klubben.

Jeg er utrolig glad og stolt over at jeg skal spille de neste sesongene i min klubb. Alle som kjenner meg vet hvor glad jeg er i Sola, og hvor hjemmekjær jeg er. Den siste sesongen viser at det er noe spennende på gang i klubben, og jeg gleder meg til å bidra

Camilla Herrem

Nå ønsker klubben Camilla lykke til på landslagssamling, og håper at vi får se henne i OL-troppen som skal til Tokyo senere i sommer.