Bli med på Europaeventyret – billettsalget starter onsdag 26. oktober – Sola

Bli med på Europaeventyret – billettsalget starter onsdag 26. oktober

Igjen skal vi måle krefter i EHF European League, og målet er selvsagt å nå gruppespill også i år. Nå vil vi ha deg med på tribunen!

Før vi er der må vi ut i 3. kvalifiseringsrunde mot det spanske laget Rocasa Gran Canaria. Vi starter borte søndag 4. desember, før det blir ny hjemmekamp i Åsenhallen søndag 11. desember klokken 18:00.

Det spanske laget har tidligere vunnet European Cup to ganger, i sesongen 18/19 og 21/22, så det er ingen lett kamp som skal spilles. Det laget som vinner sammenlagt over to kamper er klare for gruppespill i EHF European League 22/23.

Vi gleder oss til å se dere alle igjen, og håper at dere blir med og heier oss videre mot gruppespill i EHF European League 2022/2023.

På denne kampen vil ikke sesongkort og VIP kort være mulig å bruke.

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se regionens beste håndball-lag.

Billettsalget starter onsdag 26. oktober klokken 16:00

Billetter finner du som alltid i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no
Kampen søndag 11. desember starter klokken 18:00, og døren åpner en time før. NorEngros kafé vil være åpen.

Billettpriser:

Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-

Ta med familien – kjøp rabattert familiebillett!

Håndball er aller kjekkest live, så hvorfor ikke ta med hele familien på kamp! En velfortjent pause i en travel førjulstid, med topp underholdning!

Familiebillett (1V+1B): kr. 200,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 275,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 425,-

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.