Bli med på årets Rosa Sløyfe kamp! – Sola

Bli med på årets Rosa Sløyfe kamp!

I dag, torsdag 21. september klokken 15:00 åpner billettsalget til sesongens Rosa Sløyfe kamp, 4. oktober mot Gjerpen i Åsenhallen.

Sikre deg din billett, og samtidig bli med å støtt årets Rosa Sløyfe aksjon. Kreftforeningen vil være tilstede i hallen med stand, og spillerne kommer til å varme opp i rosa T-skjorter som du har anledning til å kjøpe etter kamp! Pengene går til aksjonen.

Du kan allerede nå støtte med ditt bidrag i den digitale innsamlingsbøssa til Sola HK her.

Sikre deg billett, og bli med og hei oss frem mot poeng fra tribunen.

Kampstart er klokken 18:15, og døren åpner en time før. NorEngros cafe vil være åpen.

Slik sikrer du deg billett til kampen

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no.
Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

PRISER:

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-
Familie-billett (2 voksen + 2 barn): 525,-

Vi gleder oss til å fylle Åsenhallen med dere på tribunen.
Laget er klar for å gi dem kamp på banen, vi skal vinne kampen på tribunen og heie de frem!