Bli med oss til Final8 og en skikkelig håndball-fest! – Sola

Bli med oss til Final8 og en skikkelig håndball-fest!

Årets fest-helg for håndball familien nærmer seg. For andre sesong skal Sola ut å kjempe om plass i NM-finale og kjempe om kongepokal. Flere titalls supportere har sikret seg billett til Final8, og Nettverksfamilien drar sørover på sponsortur – nå vil vi ha DEG med oss også på tribunen for å heie laget frem.

Det blir en helg fylt med håndball-lidenskap, og Final8 er mer enn bare selve håndball-kampene.
Det blir en egen fanzone for barn og unge, hvor de kan oppleve gleden ved håndball på nært hold. I tillegg vil det være DJ-er som skaper stemning, Blåsemafiaen som sprer entusiasme, og supporterpuber i sentrum for å samle fans fra alle lagene.

Første hinder – Storhamar vs. Sola i semifinalen

Som i fjor er det Storhamar som er vår motstander i semifinalen, og kampen spilles lørdag 24. februar klokken 13:00.
I den andre semifinalen for kvinner møtes Vipers og Larvik klokken 11:00 samme dag. Vinnerne av semifinalene møtes til NM-finale søndag 25. februar kl. 14:15, mens de tapende semifinalistene kjemper om bronsemedalje allerede kl. 10:00 på søndagen.

Sikre deg billett – og bli med oss på tribunen

Billetter til Final8 kjøpes i billett-app’en «Final 8» eller på websiden https://final8.woow.no/#!/home

I år kan man velge mellom kjøpe helgepass, dagspass og enkeltbilletter. Det vil også være free seating på alle felt.

Det er viktig at du ved kjøp av billett oppgir «Sola» som klubb i bestillingen. Det sikrer deg å sitte sammen med alle andre Sola-supportere som tar turen på tribunen.

Billettpriser Final8

Helgepass voksen kr. 1 200,- (Alle helgens 10 kamper)
Helgepass barn kr. 750,- (Alle helgens 10 kamper)

Juniorfinaler G20 og J20: voksne kr. 250,- (2 finaler)
Juniorfinaler G20 og J20: barn kr. 100,- (2 finaler)

Dagspass lørdag voksen kr. 800,- (4 semifinaler)
Dagspass lørdag barn kr. 450,- (4 semifinaler)
Dagspass søndag voksen kr. 900,- (2 bronsefinaler og 2 finaler)
Dagspass søndag barn kr. 500,- (2 bronsefinaler og 2 finaler

Enkeltbilletter voksen: kr. 300,- pr. kamp – semifinaler og bronsefinaler
Enkeltbilletter barn: kr. 200,- pr. kamp – semifinaler og bronsefinaler
Enkeltbilletter voksen: kr. 350,- Finaler
Enkeltbilletter barn: kr. 250,- Finaler

Barnebilletter gjelder fra 4-18 år.
0-4 år (som sitter på fanget) går gratis inn.

Ikke gå glipp av norsk håndballs store helg – Final8! Fanzone, fantastiske håndballkamper mellom Norges beste lag, show og imponerende pyroteknikk – dette blir en helg fylt med uforglemmelige øyeblikk.

Hvis du ikke allerede har sikret deg billett, er det på høy tid å gjøre det nå. Vi gleder oss til å se dere!