Bli med å farg Ålgård gult på NM kamp! – Sola

Bli med å farg Ålgård gult på NM kamp!

Det er lite lokal-derby å finne i REMA 1000 ligaen, men nå kan vi heldigvis glede oss over at vi i NM skal få måle krefter mot Ålgård for å finne ut hvem som er best i Rogaland.

Onsdag 13. september er det klart for 3. runde i NM, hvor vi møter 1. divisjonslaget fra Gjesdal til kamp i Ålgårdhallen. Flere spillere på motsatt banehalvdel har tidligere også spilt for Sola, og vi gleder oss til å se Maren Eiken Ravndal, Malin Dueland Iversen, Sanna Malene Soland og Laura Mæland igjen.

Vi skal gi alt for videre avansement, og ikke minst vise hvem som er best i Rogaland!

For de under 16 år er billetten gratis, men må hentes ut på nett. Det er med andre ord en god anledning å ta med laget ditt på kamp, kle deg i gult og hei oss til seier!

Kom på kamp og hei oss videre i NM

Vi håper flere fra Sola tar turen ut til Ålgårdhallen neste onsdag, og billettsalget til kampen er allerede åpnet.

Det er free seating, men vi ønsker at Sola-supportere kjøper på felt A eller felt B.
For å kjøpe billett trykk her. Man må lage brukernavn og passord for å få kjøpt på nett.

Barn u/ 16 år: 0,-
Pris for voksen: 120,-