Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og Sandnes Sparebank – Sola

Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og Sandnes Sparebank

Vi fortsetter med å bli bedre kjent med våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.
Vi har rett i overkant av 70 gode samarbeidspartnere, som er viktige for klubben å ha med på laget – så vi kan drive vårt viktige arbeid både på bredde og elite nivå.

Klubbens hovedsamarbeidspartner har i flere sesonger vært Sandnes Sparebank. Vi er heldige som har en av regionens største lokalbanker med på laget, og ekstra kjekt er det nå at de også åpner nytt kontor midt i Sola sentrum. Vi tok en prat med Erik Kvia Hansen, som er direktør for personmarked i banken.

Din bedrift er en del av Nettverksfamilien i Sola HK! Hvem er dere, og hva gjør dere?

Vi er banken med det store, gule hjertet og fornøyde kunder. Vi har knallflinke folk som klarer å sette seg inn i hva du trenger og kan gi deg gode råd. Og du treffer faktiske lokale folk – helt på ekte – eller digitalt nå i disse tider.

Hva kan dere tilby til nettverket og medlemmene i Sola HK?

Vi kan bank og vi er lokale. Vi er der for kundene våre, enten bedrifter eller privatkunder, i gode og mindre gode dager. Korte beslutningsveier og personlige kunderådgivere setter kundene pris på. I tillegg har vi de 3 siste årene delt ut kundeutbytte. Når det går bra med banken så skal kundene få nyte godt av det.

Og nå åpner vi nytt kontor i 40femti Sola sammen med Aktiv Eiendomsmegling. Det blir stas og vi gleder oss til å invitere til åpning så snart smittesituasjonen bedrer seg!

Hvor lenge har dere vært en del av samarbeidsnettverket i Sola HK?

Vi har vært med som hovedsamarbeidspartnere siden sesongen 2007/2008

Hva er grunnen til at dere ønsker å være en del av Nettverksfamilien?

Vi synes det er viktig å støtte lokale lag og foreninger i vårt markedsområde. Sola er i så måte et viktig område for oss og vi håper at nettverksfamilien i Sola HK kan lære av hverandre og være kunder hos hverandre. Vi ønsker å være relevante og synlige, både hos privatkunder og bedriftskunder.

Hva mener dere kunne vært gjort bedre, hva savner dere i deres sponsorsamarbeid med Sola HK?

Akkurat nå savner vi jo å gå på kamp og treffe folk. Men generelt så bør de bedriftene som støtter Sola HK også ha en større interesse av å gjøre forretninger med hverandre. Felles har vi vår lidenskap for Sola HK

Kunne du anbefalt andre bedrifter i eget nettverk til å bli en del av Nettverksfamilien?

Absolutt!

Vi oppfordrer alle bedrifter i Nettverksfamilien, og alle som ellers er en del av Solafamilien til å ta kontakt med Sandnes Sparebank for en prat om hva de kan tilby dere.

Ikke minst gleder vi oss skikkelig til å få den gule banken på plass i Sola, og stiller selvsagt på åpningsfest 😊

Sandnes Sparebank
Kontaktperson: Erik Kvia Hansen