Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og John Dahle Skipshandel AS – Sola

Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og John Dahle Skipshandel AS

I spesielle tider hvor det ikke er like enkelt å møtes fysisk ønsker vi å fremheve våre gode samarbeidspartnere i Nettverksfamilien i form av artikler på hjemmesiden vår.
Vi har rett i overkant av 70 gode samarbeidspartnere, som er viktige for klubben å ha med på laget – så vi kan drive vårt viktige arbeid både på bredde og elite nivå.

Denne gang er turen kommet til John Dahle Skipshandel AS, og vi tok en prat med daglig leder Eirik Dahle – som er engasjert både gjennom Nettverksfamilien samt trener for noen av de yngre lagene.

Din bedrift er en del av Nettverksfamilien i Sola HK! Hvem er dere, og hva gjør dere?

John Dahle Skipshandel AS skal være den foretrukne leverandøren av produkter og tjenester innenfor løfteutstyr, fallsikring, verneutstyr, verktøy og andre konsumartikler til olje- og skipsrelatert virksomhet.

Driften skal være økonomisk lønnsom, og selskapet skal oppfattes som en attraktiv arbeidsplass. Dette skal oppnås gjennom et tydelig fokus på helse, miljø, sikkerhet, kvalitet og kreativitet.

Hva kan dere tilby til nettverket og medlemmene i Sola HK?

For nettverket ønsker vi å være en samarbeidspartner som de kan stole på!

Hvor lenge har dere vært en del av samarbeidsnettverket i Sola HK?

Vi ble med som en del av Nettverksfamilien foran sesongen 2019/2020, og er nå inne i vår andre sesong.

Hva er grunnen til at dere ønsker å være en del av Nettverksfamilien?

Vi har tidligere ikke vært særlig profilert, eller deltatt i flere sponsornettverk.
Klubben har noe spennende på gang, og vi har troen på at Sola HK skal kunne hevde seg i norgestoppen – og den reisen vil vi være med på. I tillegg ønsker vi å være med i det arbeidet som også gjøres i bredde avdelingen i klubben.

Å være med i Nettverksfamilien gir oss en god mulighet til å utvikle vårt nettverk av kunder og samarbeidspartnere.

Hva synes dere er positivt med å være en del av Nettverksfamilien?

Vi synes det er positivt da det gir oss sjansen til å knytte bånd på tvers av forskjellige bransjer, samt å få profilert John Dahle Skipshandel mer – og gjøre bedriften mer synlig.

John Dahle Skipshandel har en lang historie, helt tilbake til 1915. De har 36 medarbeidere, og holder til i Risavika.

Tidligere i høst mottok de den prestisjetunge Risavikaprisen, en pris som er et samarbeid mellom Næringsforeningen i Stavanger-regionen og Sparebanken Vest. Prisen ble gitt til John Dahle Skipshandel da de har levert blant annet på følgende kriterier:

• Satt Risavika/Tananger-området på kartet på en positiv måte.
  • Gjennom sitt spesielle engasjement bidratt til å bedre forholdene for bosetting og nærmiljø.
  • Gjennom sitt engasjement bygget et positivt omdømme som fører til økt trivsel, stabil bosetting og stabile arbeidsplasser.
  • Gjennom sitt engasjement bidratt utover det som kan forventes av en aktør.

Vi gratulerer til alle ansatte hos John Dahle Skipshandel, og setter stor pris på at de er en viktig del av Nettverksfamilien.

John Dahle Skipshandel AS
Kontaktperson: Eirik Dahle