Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og Holta & Håland gruppen – Sola

Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og Holta & Håland gruppen

Bli kjent med Nettverksfamilien!

Vi fortsetter med å bli bedre kjent med våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.
Vi har rett i overkant av 70 gode samarbeidspartnere, som er viktige for klubben å ha med på laget – så vi kan drive vårt viktige arbeid både på bredde og elite nivå.

Karleif Holta i Holta & Håland har i flere sesonger vært med i Nettverksfamilien i Sola HK.

Hovedkontor til Holta & Håland Gruppen – Randaberg

Din bedrift er en del av Nettverksfamilien i Sola HK! Hvem er dere, og hva gjør dere?

Holta & Håland Gruppen, er et familie-eid konsern med en historie som går helt tilbake til 1966. I gruppen er det selskaper som driver med salg og service av drivstoffanlegg til bensinstasjoner, deteksjon av brann og gass, slukkesystemer, måling av olje og gass, bilvask-anlegg med tilhørende kjemi, service og betalingsløsninger.

Supercharge er konsernets seneste etablering, og er en del av det grønne skiftet i konsernet som leverer hurtigladeanlegg med tilhørende betalingsløsninger.

Holta & Håland Gruppen har over 200 ansatte, 20 kontorer/lokasjoner spredt utover landet, og vil i 2020 omsette for nær 600 MNOK. Hovedkontoret er lokalisert på Randaberg utenfor Stavanger hvor vi I tillegg har 30 leietakere i våre lokaler.

Hva kan dere tilby til nettverket og medlemmene i Sola HK?

HH gruppen har et stort spekter av ulike produkter som kan tilbys til nettverket, sammen med trygge driftsavtaler. Vi kan blant annet levere hurtigladere for el. biler, el. gravemaskin og el. buss. Vi har også bilvaskemaskiner, selvvask og komplette slukke/deteksjon anlegg mot brann.

Er det noen i Nettverksfamilien som er på jakt etter kontorfasiliteter kan vi også tilby utleie av kontor/verksted/lager i moderne lokaler på Randaberg.

Hvor lenge har dere vært en del av samarbeidsnettverket i Sola HK?

Mener vi har vært med i 8 år nå!

Hva er grunnen til at dere ønsker å være en del av Nettverksfamilien?

Vi deltar i nettverket for å kunne å være synlige mot markedet, og ikke minst for å støtte opp om Sola Håndball.

Hva synes dere er positivt med å være en del av Nettverksfamilien?

Vi ønsker å holde en nær kontakt med håndball miljøet, som igjen kan gi potensielle markedsmuligheter.

Holta & Håland stiller på de fleste hjemmekamper, og nettverksarrangement, og sier selv at de er fornøyde med arbeidet som gjøres i klubben. De anbefaler gjerne Nettverksfamilien til andre bedrifter og kontakter de har – og det setter vi selvsagt stor pris på.

Holta & Håland gruppen er en god og solid samarbeidspartner for oss i Sola, og vi anbefaler å ta en tur innom deres hjemmeside for å se på det store spekteret de jobber innenfor.

Holta & Håland Gruppen
Kontaktperson: Karleif Holta