Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og Dowell Photo! – Sola

Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og Dowell Photo!

Vi har rett i overkant av 70 gode samarbeidspartnere, som er viktige for klubben å ha med på laget – så vi kan drive vårt viktige arbeid både på bredde og elite nivå.

Enhver klubb med respekt for seg selv bør ha en dedikert klubbfotograf. Det har selvsagt vi fått på plass, og det er ingen tvil om at Kenneth McDowell i Dowell Photo er blitt skikkelig håndballfrelst.

Din bedrift er en del av Nettverksfamilien i Sola HK! Hvem er dere, og hva gjør dere?

Jeg driver et enkeltmannsforetak innen foto og grafiske tjenester, mye av mitt arbeid ligger ute på @dowellphoto og @handballfoto på Instagram. De siste årene har jeg hatt ansvar for spillerprofiler, lagbilder, kampbilder for Sola A-lag. I tillegg har jeg også hatt oppdrag for ulike aldersbestemte lag i klubben.

Jeg har også vært heldig å få jobbe sammen med Camilla Herrem i forskjellige prosjekter, og nylig hatt det ærefulle oppdraget i å lage portrettbildet på forsiden av boken, som hun lanserte nå i høst.

Hva kan du tilby til nettverket og medlemmene i Sola HK?

Jeg gjennomfører ulike typer fotografering, blant annet profilbilder, produktbilder, diverse event, tradisjonelle familie, konfirmasjon og bryllupsbilder. Når det gjelder grafiske tjenester kan jeg bistå med logoarbeid, annonse og markedsmateriell for trykk og digitale flater.

Hvor lenge har du vært en del av samarbeidsnettverket i Sola HK?

Jeg ble med i nettverket i 2018.

Hva er grunnen til at du ønsker å være en del av Nettverksfamilien?

Med å være en del av Nettverksfamilien har jeg mulighet til å bygge ett større nettverk, og gjøre mitt foretak mer kjent. I tillegg synes jeg det er utrolig kjekt å være med å bidra til klubben.

Hva synes du er positivt med å være en del av Nettverksfamilien?

Jeg stortrives i Nettverksfamilien. På disse årene er jeg blitt utrolig glad i sporten håndball, og synes det er et godt miljø i Nettverket. Det gir meg mulighet til å utvikle mitt kontaktnett, i tillegg til at jeg får tatt flere bilder i ulike settinger og med forskjellige lag.

Kunne du anbefalt andre bedrifter i eget nettverk til å bli en del av Nettverksfamilien?

Det er det ingen tvil om – det gjør jeg rett som det er!

Vi er veldig fornøyde med å ha Kenneth som dedikert klubbfotograf. Vår anbefaling er at du kontakter ham om du trenger fotooppdrag eller grafiske tjenester – enten i egen bedrift eller i annen regi.

Dowell Photo
Kontaktperson: Kenneth McDowell