Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og Båstad Norge/Monitor! – Sola

Bli bedre kjent med Nettverksfamilien – og Båstad Norge/Monitor!

Vi fortsetter med å bli bedre kjent med våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.
Vi har rett i overkant av 70 gode samarbeidspartnere, som er viktige for klubben å ha med på laget – så vi kan drive vårt viktige arbeid både på bredde og elite nivå.

Denne gang er turen kommet til Båstad Norge/Monitor og deres kontaktperson, den blide sørlendingen David Hamre.

Din bedrift er en del av Nettverksfamilien i Sola HK! Hvem er dere, og hva gjør dere?

Båstad Norge/Monitor er en breddeleverandør på sko, profiltekstiler samt ATGs Maxiflex hansker. Monitor er vårt eget brand på vernesko, og er dermed også vårt hovedfokus. Vi har flere lokale forhandlere her i Rogaland. Du kan kjøpe skoene og hanskene våre hos Kyvik på Forus, eller Pelly Workwear i Sandnes for eksempel.

Hva kan dere tilby til nettverket og medlemmene i Sola HK?

Vi selger engros først og fremst, men om noen har spørsmål eller annet de ønsker å vite om våre produkter er jeg alltid tilgjengelig på telefon og e-post. Selv er jeg jevnlig på kundebesøk i regionen, og kan henvise de som tar kontakt til våre forhandlere.

Hvor lenge har dere vært en del av samarbeidsnettverket i Sola HK?

Vi har vært med i Nettverksfamilien nå i 3 år, før det var vi like lenge i Vipers sitt sponsornettverk. Men her har vi kommet for å bli!

Hva er grunnen til at dere ønsker å være en del av Nettverksfamilien?

Sola var ett naturlig sted å satse, da vi har en del business her i regionen. Når vi nå ønsket at Monitor skulle bli mer synlig for sluttkunde så var eksponeringen vi får i Åsenhallen perfekt. Rent personlig synes jeg også at Sola er en bra klubb, med en bra breddesatsing, og fokus på å utvikle lokale spillere og profiler. Det heier vi på i Monitor!

Hva synes dere er positivt med å være en del av Nettverksfamilien?

I Nettverksfamilien og Sola er det ett godt miljø, med hyggelige håndballinteresserte mennesker, som gjerne tar en prat, både om håndball eller business.

David bor til daglig i Kristiansand, men som nevnt er han flere ganger innom Åsenhallen både på en kaffekopp og på hjemmekamper. Han prøver også å få til å delta på de ulike nettverksarrangementene som har vært arrangert, og håper også at disse arrangementene kan komme i gang igjen når vi igjen kan samles uten alle restriksjonene.

Båstad Norge / Monitor
Kontaktperson: David Hamre