Bli bedre kjent med Nettverksfamilien! Først ut – Hellestø Karosseri på Sola. – Sola

Bli bedre kjent med Nettverksfamilien! Først ut – Hellestø Karosseri på Sola.

I spesielle tider hvor det ikke er like enkelt å møtes fysisk ønsker vi å fremheve våre gode samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.
Vi har rett i overkant av 70 gode samarbeidspartnere, som er viktige for klubben å ha med på laget – så vi kan drive vårt viktige arbeid både på bredde og elite nivå.

Først ut er Karsten Hermansen, og Hellestø Karosseri. De holder til i Vingveien 3 på Sola – og vi benyttet anledningen til å bli litt bedre kjent.

Din bedrift er en del av Nettverksfamilien i Sola HK! Hvem er dere, og hva gjør dere?

Hellestø Karosseri AS er en bedrift som reparere karosseri og lakk skader på alle slags biler. Men vi er fabrikk sertifisert på Jaguar, Land Rover, Tesla og Subaru. Vi driver og med PDR lakkering, fri bulk oppretting + spot lakkering. Vi ønsker alle innom oss om de ønsker et tilbud.

Hva kan dere tilby til nettverket og medlemmene i Sola HK?

Vi ønsker å hjelpe så raskt å godt vi kan når uhellet er ute.

Vi garanterer at våre reparasjoner holder høy faglig standard. Dette innebærer at bilprodusentenes spesifikasjoner blir ivaretatt, og at anerkjente metoder benyttes. Dette ved bruk av materialer og utførelse av reparasjonsarbeid i henhold til bilens originale manual.

Med lang og god erfaring legger vi spesielt stor vekt på kvalitet og konkurransedyktige priser. Vi har også et nært samarbeid med alle forsikringsselskap, og når uhellet først ute ordner vi leiebil i henhold til forsikringsselskapenes priser.

Hvor lenge har dere vært en del av samarbeidsnettverket i Sola HK?

Vi er med i Nettverksfamilien nå i vår 2. sesong.

Hva er grunnen til at dere ønsker å være en del av Nettverksfamilien?

Vi synes det er viktig og riktig å støtte opp om lokal idrett. I tillegg deltar vi selvsagt fordi vi ønsker å treffe nye kunder.

Hva synes dere er positivt med å være en del av Nettverksfamilien?

I Nettverksfamilien er det flere kjekke personer å bli kjent med.

Karsten trekker frem at de gjerne kunne ønsket seg ennå mer B2B arrangement i regi av klubben. Dette arbeidet begynte vi så smått med sist sesong, og har fortsatt mye å gå på her når det gjelder å utvikle flere samlingsplasser. I årets sesong er det dessverre også slik at både sponsorarrangement og sponsortur måtte legges på is på grunn av COVID-19 og restriksjoner. Men vi håper på å kunne få samlet Nettverksfamilien igjen tidlig på nyåret.

Kunne du anbefalt andre bedrifter i eget nettverk til å bli en del av Nettverksfamilien?

Det kunne jeg, og det har jeg allerede gjort.

Vi håper at alle tilknyttet Sola og Nettverksfamilien kontakter Karsten på Hellestø Karosseri når uhellet er ute, og de trenger reparering eller lakkering på bilen.

Hellestø Karosseri AS
Vingveien 3, 4050 Sola