Billettsalget til første kvartfinale i sluttspillet er åpnet – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Billettsalget til første kvartfinale i sluttspillet er åpnet

Laget nyter noen velfortjente fridager og påskeferie – men allerede 19. april er vi igjen i gang med sluttspill. Nå er billettsalget åpnet i Sola HK appen, og vi ønsker å fylle hele Åsenhallen.

Vi ser tilbake på klubbens beste sesong noensinne, med sølv i NM, bronse i REMA 1000 ligaen og kvartfinale i Europaligaen. Dette vil vi feire med dere, og til denne kampen vil derfor billettpris være kr. 50,- uansett om man er voksen, barn, student eller honnør.

Nå skal vi gjøre det vi kan for å krone en flott sesong med å gi vårt alt i årets sluttspill.

Vi møter Fana i kvartfinalen, der best av tre kamper går videre til semifinale. Som alltid venter det tøffe og jevne kamper mot laget fra Bergen, men med dere på tribunen så er vi klar til kamp!

Velkommen til kvartfinale!

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – til vårens vakreste eventyr.
Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner en time før. NorEngros cafe vil være åpen.

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

OBS: Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Voksen: kr. 50,-
Barn/honnør/student: kr. 50,-