Billettene til de to neste hjemmekampene er sluppet – Sola

Billettene til de to neste hjemmekampene er sluppet

Søndagens kamp ble en fantastisk start på REMA 1000 ligaen for Sola sin del. Nå venter det hjemmekamp mot Molde lørdag 24. september og mot nyopprykkede Volda onsdag 5. oktober.

Allerede nå kan du sikre deg billett til kampene

Billettsalget til de to neste hjemmekampene er åpnet i Sola HK appen, så sikre deg de allerede nå!

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se regionens beste håndball-lag.

Billettpriser:
Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-

Familiebilletter (med rabattert pris):
Familiebillett (1V+1B): kr. 200,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 275,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 425,-

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Ta med laget ditt på kamp!

Vi har tilgjengelige klubb-billetter til både kampen mot Molde og mot Volda.

Send en e-post til siri@sola-hk.no med din forespørsel, så kommer vi tilbake med en pakke-pris.
Ønsker også at dere legger ved telefonnummer til kontaktperson som vi kan ringe til.

Med klubb-billetter får ditt lag sitte samlet og se Sola i REMA 1000 ligaen.
Disse billettene må bestilles og betales via VIPPS av en kontaktperson, og sendes til samme person pr. mail eller i Sola HK appen.