Billett til Final8 i potten – Sola

Billett til Final8 i potten

Onsdag drar laget nordover, til Volda campus Sparebank1 Arena, for å spille kvartfinale mot 1. divisjonslaget Volda. Troppen er innstilt på å gi alt, for en seier betyr at Sola igjen er klar for Final8 i Arendal i februar.

Volda har etter fjorårets nedrykk startet sesongen godt i første divisjon, og ligger i skrivende stund på en andre plass med henholdsvis 6 seire og 3 tap. Forrige helg spilte de mot Utleira, og tapte knepent med tre mål så det er nok et motivert lag vi møter på motsatt banehalvdel.

Sist sesong gikk vi seirende ut av begge oppgjørene mot Volda, men vet at det er tøft og en vanskelig kamp på bortebane som venter.

Steffen og Petter har tilnærmet fulltallig tropp, og laget reiser opp tidlig onsdag for kamp. Dagene før kamp blir som alltid brukt til å gjøre gode kamp forberedelser, og legge taktikk for seier. Vi har selvsagt lyst å delta under Final8 for andre sesong på rad – og skal kjempe for seier.

Kampen sendes på MyGame

Kvartfinalen har kampstart klokken 18:00 – og den blir sendt på MyGame (krever eget abonnement).
Trykk her for å komme direkte til kampen.