Avinor Beach Cup – Sola

Avinor Beach Cup

Kampene begynner fredag 17. juni og spilles hele helgen med finalespill på søndagen. Dersom det melder seg flere lag enn at kampene kan spilles i løpet av helgen, vil turneringen bli utvidet i forkant. Kampene spilles på Sola.

Det kan meldes på gatelag, klubblag eller sammensatte lag (spillere fra flere klubber). Det er 4 spiller på banen til enhver tid og hvert lag kan melde på maks 8 spillere. Det kan meldes på flere lag, men én spiller kan bare spille på ett lag i hver årsklasse.

Vi krever at det er en voksen kontaktperson/oppmann. Pris pr lag er kr 800,-. Teknisk arrangør for beachserien er Sola Håndball.

Spillere som ikke har betalt vanlig håndballisens for sesongen 2010/11, må tegne beach-lisens på kr 50,-.

Siste påmeldingsdato er 25. mai. Påmeldingene behandles i den rekkefølgen de kommer inn. Det tas forbehold om at enkelte klasser kan bli fulltegnet.

Påmelding her