Årsmøte i Sola HK vel overstått. – Sola

Årsmøte i Sola HK vel overstått.

Torsdag 11. mars inviterte styret i klubben alle medlemmer til årsmøte 2020. Grunnet korona epidemien ble årsmøte avholdt digitalt på Teams, i tillegg til at styret og daglig leder satt fysisk tilstede sammen i Åsenhallen.

Saksliste for årsmøtet finner man her.

Tradisjonen tro stilte æresmedlem Arild Olsnes opp som ordstyrer, og ledet alle gjennom møtet.

Nytt styret i Sola HK består etter årsmøte av:

LederIvar Gram KletteVelges 1 år (Ny)
StyremedlemAleksander OlafsrudVelges 2 år (Gjenvalg)
StyremedlemRune HaukebøeIkke på VALG
StyremedlemOsmund LillemoIkke på VALG
StyremedlemArild GrasdalIkke på VALG
StyremedlemHallgeir KjellesvikVelges 2 år (Ny*)
StyremedlemKjerstin PettersenVelges 2 år (Ny)
Varamedlem Anne StavVelges 2 år (Ny)
VaramedlemAgnete KvammenVelges 2 år (Ny)

* Hallgeir Kjellesvik ble valgt som varamedlem for 2 år i fjor (2020), men blir nå innstilt som styremedlem for 2 år.

Vi ønsker å takke Are Domert for en flott innsats som styreleder de siste årene, samt takke Lise Aartun, Vibeke Mæland og Marianne Klepp Andersen som nå fratrer fra styret i Sola HK.

Samtidig ønsker vi velkommen til Ivar Gram Klette som ny styreleder, og Kjerstin Pettersen, Anne Stav og Agnete Kvammen som nye medlemmer i styret.