Årets julegave? Nå kan du kjøpe sesongkort for våren 2023 – og få ditt eget faste sete! – Sola

Seks spennende hjemmekamper i REMA 1000 ligaen 22/23 venter i perioden januar – mars 2023. Blant annet to publikumsfavoritter hvor vi tar i mot Vipers og Storhamar i Åsenhallen. Nå kan du sikre deg eget sete og sesongkort for siste halvdel av sesongen!

Årets julegave?

Vi har i det siste fått flere henvendelser fra våre fantastiske medlemmer i Solafamilien som ønsker å kjøpe sesongkort. Vi åpner derfor nå opp for at nettopp DU kan sikre deg fast sete for de resterende kampene etter nyttår, og få med hele 6 spennende kamper i REMA 1000 ligaen hvor Sola igjen skal kjempe for poeng.

Kjenner du noen som er glade i håndball og Sola, kan du nå sikre dem årets julegave med å kjøpe et sesongkort til dem. Eller kanskje du synes at du selv fortjener en flott gave?

Ved å kjøpe sesongkort vil du få en rabattert pris, i forhold til å kjøpe enkeltbilletter til kampene. Kortet gjelder for hjemmekampene i REMA 1000 ligaen, og ikke eventuelle sluttspillkamper.

Ledige sesongkort finner du på felt A, B, C og H.

Priser for sesongkort våren 2023:

Sesongkort, halv sesong voksen: kr. 650,-
Sesongkort, halv sesong honnør: kr. 350,-
Sesongkort, halv sesong barn: kr. 350,-

Slik sikrer du deg halvårs-kort!

For å sikre deg et sesongkort kjøper du dette i Sola HK appen. Her vil man finne alle billettene til hjemmekampene, og disse skannes direkte fra mobilen når du kommer til hallen.

I tillegg kan man også ha oversikt over kampene i REMA 1000 ligaen, stemme på kampens beste spiller, spillerne på A-laget, nyheter fra sola-hk.no og oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Appen er mulig å laste ned både for iPhone og Android brukere.

Last ned på Appstore her!

Last ned på Google Play her.

Sesongkort kan også kjøpes på nett https://solah.woow.no/#!/home

Vipers er en av motstanderne som står på motsatt banehalvdel våren 23 – nå kan du sikre deg eget sete og plass til den og fem andre hjemmekamper. Foto: Hans Lie