Angunn og Aker til Åsenhallen – Sola

Angunn og Aker til Åsenhallen

Ett bortelag på jakt etter viktige poeng i REMA 1000 ligaen møter oss i Åsenhallen onsdag kveld. Ei som gleder seg til å komme tilbake til Sola, er Angunn Gudmestad som før denne sesongen meldte overgang til oslo-klubben.

Aker fikk i slutten av januar ny trener, da Anders Røe tok over for Lars Abelsen. Som historien ofte viser i forbindelse med ett trener-skifte, viste laget i kampen etter mot Gjerpen en ekstra innsats og spilte en bra kamp mot skienslaget som endte i ett knepent tremåls-tap. For Solas del blir det fokus på å stoppe det gode ankomst-spillet til Aker, og sørge for å stoppe de i å få spilt sitt spill.

Hjemmelaget fikk en lang hjemtur fra helgens Europaliga-kamp i Targi Jiu, og kommer til å bruke tiden frem mot onsdagens REMA 1000 liga godt.
Vi stiller med full tropp, og håper på å se deg på tribunen klar for å heie oss frem mot 2 nye poeng.

Husk håndball er alltid best live i hallen!

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner en time før. NorEngros kafeen vil være åpen 😉

Kjøp billett – vi gleder oss til å se deg på tribunen!

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no.
Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser. Det er ikke klubb-billetter til denne kampen.

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-
Familie-billett (2 voksen + 2 barn): 525,-

Ta med laget ditt på kamp – og kjøp rabatterte klubb-billetter

Ingenting er kjekkere enn å dra på håndball-kamp med ditt eget lag. Til onsdagens kamp kan dere kjøpe billetter til kr. 50,- (både for spillere og inntil 2 trenere/lagledere som er med).

Billettene betales via VIPPS av kontaktpersonen samlet, og blir sendt til vedkommende i Sola HK appen. Det kan derfor lønne seg å lage en bruker og laste ned appen i forkant.

Send en e-post til sara@sola-hk.no med din forespørsel. Send antall billetter og telefonnummer til kontaktperson som vi kan ringe til.