Angunn forlenger med Sola! – Sola

Angunn forlenger med Sola!

Sesongen vi er inne i er kun halvspilt, men klubben er allerede i gang med dialog med flere av spillerne for lagbygget videre. Nå er det klart at Angunn Gudmestad blir å finne i Soladrakt helt til 2024.

Angunn er nå inne i sin første sesong i klubben, og står med totalt 21 mål til nå i REMA 1000 ligaen 21/22 og 8 scoringer i EHF European League. Nå er hun klar for å videreutvikle seg ytterligere, og ta nye steg sammen med Sola.

Angunn er klar for å gi alt i Sola de neste sesongene. Foto: Kenneth McDowell.

Jeg gleder meg til 2 nye sesonger, og ser fram til det. Sola er en klubb jeg trives godt i, med en god trenings hverdag og en god arena til å utvikle meg videre som håndballspiller.

Angunn Gudmestad

Også trenerteamet er fornøyd med å få på plass Angunn de neste sesongene.

Angunn har virkelig tatt vare på mulighetene hun har fått og vært en stor bidragsyter for våre resultater i årets sesong. Som en lokal Rogalandsjente tok hun turen over til oss i sommer, etter ti gode år i 1. divisjon i Ålgård. En naturlig re-signering for oss, for vi tror Sola og Angunn er en perfekt match til å ta nye steg sammen, både som klubb og personlig for henne de neste årene.

Steffen Stegavik

Vi er veldig glade for å ha Angunn med oss i gult og sort også i de neste sesongene.