Alt i egne hender før siste kvalifiseringskamp – Sola

Alt i egne hender før siste kvalifiseringskamp

Lørdag morgen setter laget seg på flyet, sørover til Baskerland – San Sebastian, for returoppgjøret mot spanske Super Amara Bera Bera. Etter første oppgjør mellom lagene har vi 7 pluss-mål, men europeisk motstand på bortebane er alltid tøft – og det venter minimum 60 tøffe minutter før det blir klart hvilket lag som får spille gruppespill i EHF European League.

Kampen i Åsenhallen viste et spansk lag som spilte tøft og bra forsvar, og som var farlige og frempå i sitt angrepsspill. Det er ingen tvil om at nøkkelen for å vinne sammenlagt er 100% innsats og fullt fokus i hele kampen som gjelder.

For Solas del blir det viktig å få satt sitt eget forsvar fra start, samt vise tålmodighet og klokhet i eget angrepsspill. Ledelsen vi har etter første kamp skal forsvares, og vi vet at Bera Bera kommer til å angripe fra start med mål om å nå gruppespill.

Kampen ser du på Handball-kanalen gratis!

Søndagens kamp har tidlig kampstart, klokken 12:00, 19. november.
Kampene i Europaligaen vil denne sesongen bli streamet på handball-kanalen.tv. Kvalifiseringskampen sendes kostnadsfritt.

Om Sola kvalifiseres til gruppespill, så vil man kjøpe måneds abonnement for å kunne se våre kamper, samt det er mulig å kjøpe enkeltkamper. Man kan strømme innholdet via Chromecast til TV-en både i webløsningen og i appen.

Vi håper mange benker seg foran TV søndag formiddag, og heier på oss fra sofaen!
Laget skal gi ALT for å nå et av sesongens mål, som er gruppespill i Europaligaen før mesterskapspausen starter.

Kampen ser du her
EHF European League Women: Super Amara vs Sola (handball-kanalen.tv)