Nytt Europa-eventyr venter – billettsalg til kvalifiserings-kampene er åpnet – Sola

Nytt Europa-eventyr venter – billettsalg til kvalifiserings-kampene er åpnet

For fjerde sesong på rad skal vi igjen måle krefter i Europa. Vi kommer inn i kvalifiseringsrunde 3, og det er sveitsiske LC Brühl som må slås i best av to kamper i november. Begge kampene blir spilt i Åsenhallen 9. og 10. november – og nå vil vi ha DEG med oss på tribunen.

LC Brühl har de siste fire sesongene prøvd å kvalifisere seg til gruppespill i EHF European League, men har møtt tøff motstand i kvalifiseringsrundene og ikke klart å spille seg videre. Denne sesongen ønsker de å endre på dette, og nå klubbens første gruppespill.

Det ønsker Sola å gi de kamp om, og klubben er klar for å gi alt for å nå vårt fjerde gruppespill på like mange år og dermed starte 2025 med mange kjekke håndballopplevelser i Stavanger Idrettshall og ute i Europa.

Velkommen til skikkelig håndball-helg i Åsenhallen

Kampene mot det sveitsiske laget er lørdag 9. november kl. 15:00, og søndag 10. november kl. 18:00 i Åsenhallen. Døren åpner som alltid en time før.

Vi er klar over at det også spilles herrelandslags-kamp i Stavanger Idrettshall lørdag 9. november klokken 18:00, men en skikkelig super-lørdag venter der man også kan få med seg Solas kamp tidligere på lørdagen – og samtidig rekke landskamp.

Kjøp billett til begge kampene å få rabattert pakkepris!

Billettsalget til begge kampene er åpnet enten i Sola HK appen eller her.

Man kan velge å kjøpe billett til enkeltkamp, men vi har også laget en rabattert pakkepris om du ønsker å gå på begge kampene.

Billettpris (enkeltkamp/begge kamper):

Barn/student: 50,- / 75,-
Voksen: 100,- / 150,-
Honnør: 75,- / 100,-

Her kan du med andre ord få mye god håndball for pengene. Laget er klare for å gi alt på parketten, og med deg på tribunen som vår 8. spiller har vi også tidligere vist at vi kan ta seieren hjem!