Vi feirer klubbens beste sesong og sluttspill-start med billetter til kun kr. 50,- – Sola

• 22 kamper i REMA 1000 ligaen 22/23 ferdigspilt.
  • 6 kamper i NM ferdigspilt.
  • 10 kamper i Europaligaen ferdigspilt.

2280 minutter med håndball er ferdigspilt, nå starter sluttspillet – og det vil vi feire sammen med dere som har vært med oss og heiet oss frem hele sesongen!

Bli med oss å start sluttspillet på onsdag!

I hele sesongen har dere vært med oss på tribunen, og vært vår 8. spiller. Nå vil vi feire sammen med deg, og alle billetter til første kvartfinale har en pris på kr. 50,-

Fana står på motsatt banehalvdel onsdag, og det laget som er best over tre kamper vil gå videre til semifinale runden i sluttspillet. Denne sesongen er det vi som har fått med oss poengene i oppgjørene mot Bergenslaget, MEN vi vet at det ikke kommer til å bli lett – og derfor vil vi ha dere med oss i kampen og heie dere hese fra tribunen.

Bergenslaget endte til slutt på en 6. plass i REMA 1000 ligaen, med kun fem poeng mindre enn oss. De fikk også sin debutsesong i Europaligaen, og gikk til gruppespill i sin første sesong. Det er to lag som kjenner hverandre godt, og vi vet det blir noen tøffe og jevne oppgjør i kvartfinaleserien.

Kjøp billett i Sola HK appen!

Første kvartfinale spilles onsdag 19. april i Åsenhallen, og har kampstart klokken 18:00. Døren åpner en time før.

Som alltid finner du din billett i Sola HK appen, eller på solah.woow.no

Benytt gjerne anledningen til å ta med laget ditt – kom i egne drakter, og hei Sola-damene frem til seier!

Kvartfinale #2 spilles i Fana Arena førstkommende søndag, klokken 18:00. Står det likt mellom lagene etter to kamper vil kvartfinale #3 bli spilt i Åsenhallen onsdag 26. april klokken 18:00.