Viktig re-signering på plass! – Sola

Viktig re-signering på plass!

Lagbygget til neste sesong jobbes med jevnt og trutt. Som tidligere uttalt av Steffen Stegavik er kontinuiteten viktig for at klubben når gode resultater både i Norge og Europa. I dag har vi gleden av å meddele ny viktig re-signering klar for neste sesong.

Maja Magnussen har signert for ytterligere en sesong i Sola, og går dermed på sin fjerde sesong i klubben. Hun har vært en viktig bidragsyter for klubben de siste sesongene, både i REMA 1000 serien og i Europaligaen.

Jeg er veldig stolt over det vi har klart å skape og oppnå sammen de siste årene her i Sola. Da jeg signerte i 2020 så jeg ikke for meg at vi skulle nå så langt på så kort tid, det har vært utrolig gøy. Jeg får lære mye og utvikle meg. Jeg er takknemlig for alt jeg får oppleve her med denne gjengen.

Jeg trives veldig godt i klubben og her i byen, og gleder meg til å fortsette reisen videre.

Maja Magnussen
Maja er klar for mer jubel i Sola-drakten. Foto: Kenneth McDowell.