Karoline er klar for 1. divisjon i Nord-Norge – Sola
Karoline Jensen gjorde ett godt innhopp i søndagens kamp. Foto: Kenneth McDowell

Karoline er klar for 1. divisjon i Nord-Norge

Etter to år i gul drakt er det tid for at også #21 Karoline Jensen pakker håndballbagen for denne gang i Åsenhallen. Til høsten venter nytt eventyr i nord. Hun ser tilbake på to kjekke og lærerike år i Sola.

Hvordan har din tid vært i Sola?

Jeg har nå hatt to sesonger i Sola, og det har vært to lærerike år. Det har vært å gøy å både få være med på spill i REMA 1000 ligaen, NM og Europa, og jeg føler selv at jeg har lært mye og fått utviklet meg gjennom året. Vi har fått reist mye denne sesongen og det er en kjempe gjeng å være på tur med!

Hva er ditt høydepunkt fra sist sesong?

Høydepunktet mitt fra årets sesong er nok returkampen i Russland mot Kuban Krasnodar. Jeg fikk innhopp i kampen og følte jeg klarte å prestere bra. Både kampen og stemningen i garderoben etter var kjempe gøy å være med på!

Hva kommer du til å huske best fra din tid som Sola-spiller?

I de årene jeg har vært Solaspiller har jeg fått være med på to bronse-medaljer i REMA 1000 ligaen og ett NM sølv, og ikke minst spill i Europaligaen. Dette er alle høydepunkter jeg kommer til å huske fra mine to sesonger i Sola. Jeg kommer nok best til å huske alle turene jeg har fått være med på sammen med laget.

Hvor går veien videre?

Neste sesong for meg drar jeg opp til Nord-Norge, og skal spille 1. divisjon der neste sesong.

Hva tror du om Solas sjanser neste sesong?

Jeg gleder meg til å følge med på Sola neste sesong, og jeg tror laget har store sjanser til å ligge i toppen i både serien og i Europaligaen neste sesong.

Alle i Sola ønsker Karoline lykke til videre, så håper vi å se deg i Åsenhallen når du er hjemme på besøk!