Full pott for Lerøy og Bring- lagene i helgen! – Sola

Full pott for Lerøy og Bring- lagene i helgen!

En fantastisk helg er overstått for Sola Håndballklubb!
Både Lerøy og Bring laget i klubben var denne helgen på reise, til henholdsvis Trondhjem og Bergen - og begge lag kunne reise hjem med FULL POTT!

Lerøy-laget med full pott

Sola-laget drog nordover til Trondheim, og spilte lørdag to kamper mot Byåsen og Sandefjord.
I begge kamper viste jentene overbevisende spill, og etter seier 26-20 (Byåsen) og 18-34 (Sandefjord) kunne de reise hjem med full pott og tabell-topp etter to runder.

12. mars skal Lerøy-runde 3 spilles – og da blir det runde på hjemmebane i Åsenhallen!
Vi skal lage til en skikkelig håndball-fest, og håper mange tar turen for å heie frem laget til nye seire.

Bring-jentene med overbevisende seire i Bergen

Søndag var det klart for to kamper i Bringserien for Sola, mot HK Rygge og Sædalen. Jentene tok to overbevisende seire i begge kamper, og til tross for en lang periode hvor de ikke har fått spille kamper står de nå med full pott etter 2 runder.

Laget hadde en flott helg i Bergen, i tillegg til spillertroppen var også flere foreldre med – som skapte god stemning fra tribuneplass.

12. mars er det klart for runde 3 i Bring-serien, og da drar laget til Oslo for å møte Ullern og Tromsø.