Endelig! Vi har klart det – SAMMEN – Sola

Endelig! Vi har klart det – SAMMEN

561 dager har gått siden nedstengningen 12. mars 2020.
Fredags formiddag kom beskjeden vi alle har ventet på og lengtet etter – vi skal tilbake igjen til en normal hverdag uten tiltak.

Lørdag 25. september klokken 16:00 – vil bli stående som en merkedag!

Dette betyr så mye for alle medlemmer i klubben – fra mini til elitelag, ansatte i administrasjon, frivillige, heiagjenger og alle som er glade i Sola.

Vi kan igjen samles til fantastiske håndball øyeblikk i Åsenhallen, og det har vi sett frem til lenge.

Bli med å fyll hallen på NM kampen onsdag!

Første kamp hvor vi igjen kan fylle opp hvert ett sete er førstkommende onsdags NM kamp mot Fjellhammer.

Vår hovedsamarbeidspartner Den gule Banken, Sandnes Sparebank vil også feire gjenåpningen, og har invitert alle medlemmer i Sola HK på kampen, vi gleder oss til å se små og store i Soladrakt.

Takk for tålmodigheten alle sammen!
Vi gleder oss til å se dere i hallen igjen.

PS: Billettsalget til Sola – Follo 3. oktober starter førstkommende søndag klokken 12:00.
Billetter kjøpes i Sola HK appen.