Vel gjennomført oppkjøringsturnering for J-18 i helgen! – Sola

Vel gjennomført oppkjøringsturnering for J-18 i helgen!

Ålgård Håndballklubb arrangerte 28. – 30. august oppkjøringsturnering for både J-18 og 1. div i den nye Ålgårdhallen.

Her deltok Sola J-18, og vi møtte Ålgård, SIF og Nærbø sine respektive J-18 lag.

Vi startet fredag med kamp mot SIF, en kamp som startet jevnt men der jentene til slutt dro i land en solid seier.

Lørdag var det arrangør Ålgård som stod på andre banehalvdel, og nok en gang endte kampen med en klar seier til Solajentene.

Søndagens kamp mot Nærbø ble da turneringsfinalen, og der ble dessverre Nærbølaget for sterke denne gangen og vi gikk på turneringens første tap.

Helgen har gitt jentene verdifull trening, god matching og nye treningsmål.

God oppkjøring for J-18 i helgen i den nye Ålgårdhallen. Foto: Are Domert

Nå skal det legges noen gode treningsøkter før sesongen starter 9. september i Åsenhallen, hvor vi møter Hinna.

Trykk her for mer informasjon om sesongen for J-18-1 2020/2021.

Vi spiller også i J-18-2 2020/2021, terminlisten for denne serien finner du her.