Neumann Bygg – ny gullpartner i Nettverksfamilien! – Sola

Neumann Bygg – ny gullpartner i Nettverksfamilien!

I en merkelig tid – hvor restriksjoner og hindring av smittespredning i forbindelse med koronasituasjonen tar mye fokus har Sola HK gleden av å ønske Neumann Bygg AS velkommen som ny gullpartner i Nettverksfamilien.

Neumann er en av Norges største byggevaredistributører – med rundt 300 medarbeidere fordelt på 14 varehus over hele landet, samt et servicekontor i Oslo. I 2018 var omsetningen på rundt 1,4 mrd NKR.

Neumann henvender seg primært til profesjonelle kunder med sitt brede varesortiment, gode logistikkløsninger og høye faglige ekspertise innenfor trelast og byggevarer til nybygg og rehabilitering. Entreprenører, byggmestre, murmestere og andre håndverkere i små og mellomstore bedrifter er majoriteten av Neumanns kunder. I enkelte av varehusene betjener Neumann også privatmarkedet. Neumann er en del av konsernet STARK Group, Europas nest største byggevaredistributør. I denne regionen har Neumann Bygg avdeling på Bryne, og skal i løpet av 2020 åpne ny avdeling på Forus.

Siri Forgaard, salgs og markedssjef i klubben er veldig fornøyd med å få med Neumann Bygg på laget.

For oss er det viktig å ha gode samarbeidspartnere med oss som tenker langsiktig samarbeid, og at Neumann Bygg nå går inn som gullpartner viser et sterkt signal ut i en spesiell tid.