J16 spiller sluttspill i BRINGserien – Sola

J16 spiller sluttspill i BRINGserien

..og j13 spiller Peter Wessel Cup i Larvik denne helgen

Det spilles sluttspill i Fredrikstad denne helgen, og j16 befinner seg i Kongstenhallen klare til kamper. I pulje 1 befinner disse lagene seg: Sola, Oppsal og Haslum.

Dagens kamper spilles slik:
Kl.11.00. Oppsal- Haslum (20-16)
Kl.15.00. Haslum – Sola
Kl.19.00. Sola – Oppsal

Ta turen til hallen hvis du er i nærheten. Hvis ikke følg resultater her.

For øvrige puljer og kamper.

Sesongen har vært en eneste stor opptur for j16, med seier i lokal og regional serie. Jentene har et godt samhold i laget og legger mye innsats i treningen. Det viser seg å gi resultater. Nå er drømmen en finale, men jentene er klare for å ta en kamp om gangen.

Les hva Solabladet skriver om jentene før avreise her.

Kristine Oftedal mener laget har et godt samhold og sterkt vinnerinstinkt

J13 til Peter Wessel cup 2014

Landets beste håndball-lag samles for cupspill i Vestfold, Larvik, etter endt sesong. I fjor kom Sola J13 til kvartfinalen, og også i år er de klare for å kjempe om gode resultater.

Sola HK havnet i pulje 2 med Bækkelagets SPKL, Larvik Turn 1 og Nit-Hak HK.

Første kamp endte 7-7 mot Nit-Hak HK. De neste kampene spilles kl.14.40. og 17.10. Se kampoppsettet og følg resultatene her.

Les på jentenes hjemmeside her.

Her med Tonje Nøstvold

Vi ønsker begge lag lykke til 🙂

Av Malene Folkvord