Denne gang endte det i tap – Sola

Denne gang endte det i tap

Sist de to lagene møttes til kamp gikk Sola seirende ut. Slik ble det ikke denne gang.

Søndag ettermiddag spilte Sola kamp mot Vipers i Kristiansand. Sola hang med sørlendingene de første ti minuttene, men så glapp det. Til pause stod stillingen 18-5 til Vipers, og etter 60 spilte minutter vant hjemmelaget 31-14 over Sola-jentene.

Her kan du lese hva media skrev om kampen:

Sola rykket ned (aftenbladet.no)
Sola tapte skjebnekamp (solabladet.no)

Kampfakta:
Vipers – Sola 31-14 (18-5)
Dommere: Kenneth Abrahamsen og Arne Mikael Kristiansen
Tilskuere: 238

Laget: Andrea Næss (3), Malin Holta (4), Olaug Iren Lode (2), Kristine Gudbrandsen (1), Zulai Aguirre Alegria, Jeannett Hansen, Marianne Klepp Andersen, Therese Neverdahl Nordbø, Kimberley E. Bleivik, Sunniva Konstanse Selland, Heidi Samuelsen (3), Mina Mjærum (1), Malene Solheim.

Neste kamp spilles hjemme i Åsenhallen mot Flint Tønsberg søndag 10. mars kl. 18.00. Dette er også Solas siste hjemmekamp for sesongen, så vi håper flest mulig tar turen ut og heier på jentene!