Suksess for samarbeidet mellom Sola HK og SIF J-16! – Sola

Suksess for samarbeidet mellom Sola HK og SIF J-16!

Sola Bring J-96 er klar for Bring 2012/2013, en landsomfattende serie, etter at laget vant alle kampene i første kvalifiseringsrunde i Larvik i helgen.

I første kampen ble Stjørdal slått 36 – 10. I neste kamp slo laget Nordstrand 24 – 15. Siste kamp endte også med seier over Fram med 33 – 9. Dermed hadde Sola full pott med 6 poeng.

I mai i år inngikk Sola HK en samarbeidsavtale med SIF. Fra da av har jentene fra Sola HK og SIF trent sammen 2 ganger i uken. Det blir spennende å se hvordan lagene vil klare seg videre i hovedrunden!

Hovedtrener for jentene er Ragnar Rugland fra Sola. Med seg i trenerteamet har han Janne Amdalsrød fra SIF og Sigbjørn Heggheim i fra Sola.

På bildet, bak fra venstre: Hovedtrener Ragnar Rugland, Suzanne Åsbø Breivik, Silje Joa, Charlotte Helland Helgeland, Miriam Kvalvik Paulsen, Mona Skjærpe Klungtveit, Maren Sagedal Høydal, trener Janne Amdalsrød og keepertrener Sigbjørn Heggheim.
Foran fra venstre: Ine Moe, Maren Ersdal, Oda Gravdal, Silje Hognestad, Michelle Høiland og Vilde Rugland Nedrebø
Liggende foran: Angelika Zaremba