#49 og #11 er med videre! – Sola

#49 og #11 er med videre!

Lagbygget for neste sesong fortsetter.

Vi er glade for at vi kan bekrefte at Hege Holgersen Danielsen og Frøydis Seierstad Wiik er med oss videre til neste sesong.

Hege Holgersen Danielsen har signert en ny 2 års kontrakt, og vil da spille sin fjerde og femte sesong i gult og sort. Hege kom til klubben etter 16/17 sesongen, og har tidligere spilt i Tastavarden, Hinna, Tarm og Bjerringbro.

I sesongen 19/20 noterte hun seg for 38 mål i REMA 1000 ligaen.

Vi ser frem til flere slike øyeblikk i Åsenhallen sammen med Hege. Foto: Kenneth McDowell

Frøydis Seierstad Wiik kom til Sola før sesongen 2019/2020, og har tidligere spilt i Hinna.

Hun scoret 5 mål sist sesong i REMA 1000 ligaen, og har signert for en ny sesong i Sola.

Frøydis er klar for flere kamper i Soladrakten. Foto: Kenneth McDowell

Klubben er glade for å ha Hege og Frøydis med videre – og ser frem til ny og spennende sesong i REMA 1000 ligaen 2020/2021.