12.12 klokken 12.12 åpner billettsalget til Europaligaen! – Sola

12.12 klokken 12.12 åpner billettsalget til Europaligaen!

Om under en måned skal vi igjen måle krefter mot noen av de beste lagene i Europa, og vi gleder oss til nok en sesong å lage skikkelig håndballfest sammen med dere på våre hjemmekamper i gruppespillet i Europaligaen.

Som tidligere år spilles kampene i Stavanger Idrettshall, og vi møter spansk, rumensk og ungarsk motstand.

KampdagKl. slett
Søndag 14. januar18:00Sola – Motherson Mosonmagyarovari
Lørdag 20. januar18:00Sola – CSM Targu Jiu
Lørdag 17. februar16:00Sola – Costa del Sol Malaga

Sikre deg din billett!

Billettsalget åpner tirsdag 12.12 klokken 12.12.

Vi ønsker å ha alle håndball-glade i regionen med oss på tribunen, og i tillegg til ordinære billetter har vi denne sesongen rabatterte familiebilletter hvor dere kan ta med hele familien for under 500 kroner.

Som tidligere har vi også billetter til lag i regionen, til kun kr. 50,- pr. spiller.
Nytt av året er at vi i år også tilbyr klubb-billetter med bespisning i forkant av kampen – så dette er en ypperlig anledning til å arrangere en sosial kveld sammen med ditt lag!

For mer informasjon om hvordan du og ditt lag bestiller klubb-billetter, både med og uten bespisning – send en mail til sara@sola-hk.no

Billetter finner du i Sola HK appen eller på nett

Som nevnt vil alle tre hjemmekamper i gruppespillet bli spilt i Stavanger Idrettshall.

Billetter finner du enten i Sola HK appen, eller på solah.woow.no

Billettpriser:

Pris pr. billett voksen: kr. 180,-